September 25, 2015

My new bae Michael

IMG_4743

Tässä ensimmäinen kaunokainen, joka tuli mun tilaaman paketin mukana (toiset kaunokaiset esittelen erillisessä postauksessa)! Aiemmin jo tänne kirjoittelin, että uusi pienempi laukku olisi tarpeeseen, eikä mun tarvinnut pitkään miettiä minkä ostaisin. Oon haaveillut Michael Kors Hamiltonista jo amiksesta asti ja nyt vihdoin toi on mun. Mun entiseen Korssiin Jet Set Traveliin verrattuna Hamilton on ainakin mun arkeen paljon käytännöllisempi kokoonsa nähden, eikä tonne tule enää hamstrattuun kaikkee turhaa. Ulkonäöltään Hamilton on aika "juhlallinen" tavalliseen arkilookkiin, joka on toisaalta hyvä asia. Tosin kaikkien asujen kanssa en tota välttämättä käyttäisi. Muuten oon laukkuun oikein tyytyväinen ja ainakin mun mielestä toi on nätein laukku minkä oon koskaan omistanut ja ehkä tuun omistamaan, mut ei sitä koskaan tiedä vaikka vielä nätimmän jostain löydän! :)

IMG_4742IMG_4745 IMG_4741

No comments:

Post a Comment