November 17, 2015

Cosmetic reviews

IMG_5120

Oon vasta lähiaikoina ruvennut panostamaan enemmän kosmetiikkaan ja miettimään ennemmin sitä laatua kun hintaa. On toki joitakin halpoja hyviä tuotteitakin, mutta yleensä ne hintavammat ovat parempia. Tässä mä halusinkin esitellä teille muutamia hyviä löytöjä lähiaikoina oli se sitten marketin halppistuote tai vähän kalliimpi merkkituote.
Oon myös löytänyt täydellisen ihonhoitosarjan, mutta ajattelin kirjoittaa siitä ihan oman postauksesa, jossa kerron tarkemmin mun ihoon liityvistä ongelmista mm. aknesta ja miten mä oon sitä hoitanut.
Mutta nyt itse asiaan!

IMG_5126
1. Anastasia Beverly Hills Contour Kit Light to Medium

Tilasin tämän tuotteen vastikkaan ja voin sanoo, että tää oli rakkautta ensikokeilulla! Sävyt tossa ovat aivan mahtavat, eivätkä yhtään oranssit ja noilla saa tosi luonnollisen lopputuloksen. Huomasin kanssa noitten olevan todella pigmenttisiä, joten luulisi noiden kestävän todella pitkään. Hintakaan ei paljoa kirpaissut. Toki riippuu ihan mistä ton hankkii, sillä noiden hinnat hyppii vähän laidasta laitaan eri paikoissa 42-80 euroon.

IMG_5140 IMG_5134
2. Morphe Brushes Contour Brush Set

Nämä siveltimet tilasin juurikin tota ylempää settiä varten. Kaikki muut siveltimet olivat mun mielestä turhan kalliita mitä netistä selailin, joten päädyin sitten noihin, vaikka en ole koskaan aikasemmin noista kuullutkaan. Ihme kyllä noi osoittautuikin todella laadukkaaksi siveltimiksi ja ovat oikein nappiostos varjostuksiin ja korostuksiin.

IMG_5180
3. Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade (Dark Brown)

Tämän ostin jo jonkin aikaa sitten Helsingin Kicksistä ja oonkin käyttänyt tätä joka kerta meikatessa. Ekaa kertaa kun tota laitoin niin huomasin ton olevan todella pigmenttistä, eikä tota kannata ottaa kerralla paljoa. Voitte vain kuvitella miltä mun kulmat siis näyttivät... Ainut juttu mikä mua harmittaa on, että ostin ton väärän sävyisenä. Kysyin kyllä myyjältä, että onko tämä tummin sävy ja hän vastasi, että on, vaikka tosta "Dark Borwnista" on vielä kaksi tummempaa sävyä... Pitää siis lähiaikoina ostaa tummempi yksilö!

IMG_5150
4. Goldwell Dualsenses Rich Repair (shampoo & hoitoaine)

Mun hiukset eivät ole missään maailman parhaamassa kunnossa tällä hetkellä, joten tarvitsin juuri vaurioituneille hiuksille tarkoitetut pesuaineet. Kokeilin ensimmäisen kerran noita siskoltani ja tykästyin noihin heti ekalla kerralla. Nyt vihdoin tajusin ostaa noi itselleni ja oon käyttänyt noita muutaman viikon. Eron hiuksissa huomaa heti ainakin verrattuna tuotteisiin mitä ennen käytin (Cutrin Colorism). Hiukset ovat nyt paljon terveemmän tuntuiset ja näköiset, sekä nää pysyy pidempään puhtaamman tuntuisena.

IMG_5200
5. Garnier Micellar Cleansing Water

Hyvin monet bloggaajat ovat hehkuttaneet tätä tuotetta blogissaan ja viimestään kun mun kaveri sanoi ton olevan tosi hyvä, niin päätin itsekin ostaa ton. Itse en kokenut ton tuotteen olevan kovinkaan erikoinen ja henkilökohtaisesti tykkään enemmän meikinpoistoainesta, jotka pestään lopuksi pois veden kanssa. Toki toi on todella kätevä, jos esim. vaikka vettä ei ole lähistöllä tai pitkän päivän päätteeksi et jaksa ruveta läträämään monien tuotteiden kanssa, mutta mulla harvoin tollasii tilanteita sattuu. En siis voi ihan täysin sanoo, että toi on mun uusi suosikki tuote, mutta en myöskään sano, että toi olisi täysin huonokaan. Sanotaan vaikka näin, että on vähän makuasia et miten tykkäät pestä meikkisi pois päivän päätteeksi. Itse silti huuhtelen naamani vedellä.

IMG_5232
6. Beautyblender Original

Itse en tykästynyt tähän sieneen ensimmäisellä käyttökerralla, mutta nyt kun mun iho on paljon paremmassa kunnossa kun ennen, niin on tämä ollut mulla käytössä joka kerta meikatessa. Tolla sienellä siis levitetään mm. meikkivoidetta ja toi imee itseensä kaikki ylimääräiset meikkijämät tehden hyvin tasaisen lopputuloksen. Eli siis jos haluat ihollesi paljon peittävyyttä esim. aknen peittämiseen, niin itse en käyttäisi välttämättä tota sientä apuna. Muuten oon ollut tuotteeseen tosi tyytyväinen ja toi ajaa asiansa oikein hyvin!

No comments:

Post a Comment