January 18, 2016

Cosmetic reviews 2

IMG_5427

Taas vaihteeksi tälläisenä kosmetiikkahamsterina on tullut kerättyyn muutama hyviä tuotteita, joten on jo aika tehdä uusi postaus mun kosmetiikka suosikeista. Mikäli et ole nähnyt ensimmäistä postausta niin sen voit lukea tästä. Osa näistä tuotteista on toki aika hintavia, mutta todellakin hintansa arvoisia. Joistakin tuotteista vaan yksinkertaisesti huomaa heti, että laatu korvaa hinnan ja näin noiden tuotteiden kanssa juurikin kävi. Mutta nyt tuotteiden kimppuun!

IMG_5433
1. Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit - Light

Omistan jo Anastasialta samantyyppisen paletin, mutta puuteriversiona ja se onkin ollut ihan päivittäisessä käytössä. Tällä kertaa halusin kokeilla kanssa tätä voidemaistaversiota ja nyt mun mielessä pyörii vain yksi kysymys... miten mä oon joskus pärjännyt ilman tätä settiä!? Värit noissa ovat aivan mahtavat, eivätkä yhtään oranssit (kuvat vääristää noitten oikeita sävyjä) ja noi ovat todella pigmenttisiä, joten toi paletti tulee kestämään todella pitkään. Ekaa kertaa kun tota kokeilin niin laitoin kerralla vähän turhan paljon tuotetta naamaan ja sain sitten häivytellä sitä väriä ihan urakalla... Joten suosittelen käyttämään tota maltillisesti, ettei tulisi mitään överi varjostuksia ja korostuksia. Meinaan, että ei kukaan varmaan halua näyttää tikkurilan värikartalta :D

IMG_5439 IMG_5437
2. Real Techniques Travel Essentials & Shading Brush

Näitä siveltimiä ollaan hehkutettu ihan kaikkialla, eikä muuten turhaan! Itse oon käyttänyt vain kaikkein halvimpia siveltimiä, mutta kyllä sen eron huomaa lopputuloksessa, kun vähän laadukkaammilla tekee meikkinsä. Karvat näissä ovat niin ihanan pehmeät, eikä ne irtoile meikatessa. Jatkossakin taidan ostaa pelkästään tämän merkin siveltimiä, eikä hinnatkaan loppujen lopuksi niin paljoa kirpaise!

IMG_5515
3. Anastasia Beverly Hills Brow Wiz - Ebony

Tarvitsin mun kulmille tarpeeksi tumman kulmakynän, eikä mun pitkään tarvinnut miettiä, että minkä mä aion ostaa. Oon jo aiemmin kuolannut tätä kulmakynää ja nyt vihdoin ostin sen. Sävyvalinta osui nappiin ja voin sanoo, että tota saa hinkata ja sutia vaikka kuinka paljon, mutta toi ei vaan lähde sun kulmakarvoista leviämään minnekkään päivän aikana. Täydellinen tuote siis toisin sanottuna!

IMG_5458 IMG_5462
4. Maybelline New York The Blushed Nudes

En yleensä käytä luomivärejä, mutta ton kun näin ekan kerran kaupassa, niin mun oli ihan pakko ostaa se. Enkä ole muuten katunut päätöstä hetkeäkään! Sävyt tossa setissä ovat aika glitterisiä ja siksi oonkin käyttänyt noita lähinnä vain ulos lähtiessä. Plussana vielä ton söpö rosekultainen kotelo, joka on ainakin mulla väri, jota en voi vastustaa. Hakusessa olisi vielä mattasävyinen setti, jota voisin käyttää myös arkenakin, mutta sillä aikaa toi ajaa asiansa myös oikein hyvin.

IMG_5494
5. Yves Saint Laurent Rouge Volupté - 3 Ultimate Beige

Eksyin kerran Sokoksella YSL hyllyn luokse testailemaan erilaisia huulipunia ja tämä sävy oli niin rakkautta ensikokeilulla. Mun epäonneksi juuri toi sävy oli loppuunmyyty, eikä myyjä tiennyt, että milloin noita tulisi lisää. Pari viikkoa eteenpäin kumminkin myö lähdettiin Matkukseen shoppailee ja onneksi Emetionissa tota vielä oli. Sävy tossa on aika rusehtava ja koostumus on ihanan silkkinen ja kosteuttava, joten ehdottomasti tulen ostamaan lisää ton merkin huulipunia. Mun siskon ensireaktio oli kanssa, että "ihan kun silkkiä laittasi huulille"!

IMG_5444
6. Essie - In Stitches & Blanc

Oon jo aiemmin täällä hehkuttanut näistä Essien lakoista ja tulen varmasti hehkuttamaan vielä lisää. Ensimmäisen kerran jälkeen, kun sivelin ton merkin lakkaa kynsiini, niin olen siitä lähtien ostanut pelkästään Essien kynsilakkoja, enkä muuhun ole vaihtamassa. Nämä ovat vaan niin törkeen hyviä ja kestäviä koostumukseltaan, sekä värivaihtoehtoja on laidasta laitaan. Oon nyt löytänyt kaksi uutta ihanaa sävyä mun kokoelmaan, joita täällä blogin puolella en ole vielä esitellyt ja tällä hetkelläkin mun kynsiä koristaa toi vasemmanpuoleinen sävy.

Nyt mä jatkan sängynpohjalla makoilua, sillä sain sitten allergisen reaktion siitä antibioottikuurista, jota söin keuhkokuumeeseen. Sairasloma siis vaan venyy ja lääkkeet vaan vaihtuu... Alkaa pikkuhiljaa jo ärsyttämään tämä sairastelu ja haluisin ihmistenilmoillakin käydä, mutta minkäs teet. Nyt mulla on ainakin aikaa kirjoitella tänne uusia postauksia, jos nyt positiivisesti asiaa ajatellaan! :D

No comments:

Post a Comment